Răspunsul căutărilor tale - THE Answe(a)r!

answear
Geantă Desigual

Mi-aș defini stilul vestimentar ca versatil. Cam ca moda. Zi de zi schimb ceva, adaug altceva, găsesc inspirație și îmi completez colecția personală cu piese noi. De obicei, mă las purtată de tendințele întâlnite pe site-urile de profil și dacă văd ceva care cred că mi s-ar potrivi și m-ar avantaja atunci cumpăr. Îmi plac propunerile interesante, de obicei mă las ademenită de idei creative, dar simplitatea este cea care mă atrage întotdeauna. Și marii designeri știu că frumusețea stă în lucruri simple și concep produse de bun gust, rafinate, de-a dreptul captivante. Am multe piese clasice în garderobă, ce rezistă timpului și nu se demodează. 
Stilul vestimentar te definește, este maniera prin care se reflectă personalitatea, acel eu pe care cauți mereu să-l descoperi, să-l scoți în evidență sau, din contră, să-l ferești de ochii lumii. El arată poziția ta, gradul de înțelegere a lucrurilor sau, din contră, maschează unele caracteristici și trăsături de caracter. Trebuie să te iei în considerare cu multă bunăvoință, să fii atentă la ceea ce dorește femeia din tine și să lași toate dorințele și visurile tale să se manifeste și să se materializeze. Tot ceea ce ești, cu alegerile tale, prezente sau trecute se reflectă în modul în care te îmbraci. Plus că sunt momente și momente, după cum știi, de fiecare dată abordezi un stil mixt, pentru o ocazie festivă te îmbraci elegant, la sală porți haine casual sport, la cumpărături iei pe tine ceva lejer, la muncă o ținută business-casual sau casual chic, la petrecere ar fi potrivit un outfit cool.  În casă, de asemenea, e bine să avem haine atrăgătoare, dar confortabile. Dacă ar fi să-mi definesc stilul vestimentar, aș spune că prefer stilul casual chic, pe care îl adopt ades, ori de câte ori activitatea sau evenimentul în care sunt implicată nu impune un anumit dress code. Cum nu țin neapărat să fiu irezistibilă și să atrag atenția prin îmbrăcăminte, la fel de tare cum e firesc să își dorească o domnișoară, las deoparte detaliile vestimentare de multe ori și am mai multă grijă de ceea ce îmi hrănește sufletul. La capitol fashion, însă, culeg laudele atunci când cineva apreciază felul în care este îmbrăcată fiica mea (atunci când ea îmi permite să-i sugerez ce să poarte 😊).
Am și o colecție de accesorii, genți mai ales, potrivite pentru fiecare ținută, în concordanță cu anotimpul, cu locul unde merg și în pas cu moda. Obișnuiesc să îmi schimb des gențile, pe principiul „trebuie mereu să ne perfecționăm și ziua de mâine o va face pe cea de astăzi să pară uzată”.
Eu și geanta mea ne completăm reciproc. În ea găsesc cam tot ce am nevoie, dacă plec pentru o zi întreagă. Iau farduri, șervețele umede, baterie externă pentru telefon, portofel, agendă, pixuri și multe alte mărunțișuri, de aceea gențile mele sunt, de obicei, încăpătoare. Mai puțin cele pentru ocazii speciale, care sunt, de regulă, mai mici. Îmi plac și rucsacurile, mai tinerești, ce-i drept, dar ele adaugă o notă veselă unei ținute mai sobre, poate ușor monotone. Unul dintre magazinele online pe care navighez adeseori, atât pentru a mă pune la curent cu noile tendințe, cât și pentru a face shopping de calitate, este Answear. Favoritele mele sunt poșetele Desigual, de zi cu zi, rucsacurile Love Moschino și Mi-Pac pentru ținute casual chic și casual smart și poșetele elegante Gino Rossi și Guess. Unele femei au colecție de genți, de pantofi, de cercei sau pandantive. Și eu tind spre diversitate și noutate, fără să mă atașez de lucruri. Îmi place schimbarea și ador să am măcar câteva piese la modă (deși cred că soțul meu nu prea le consideră puține... 😄)

answear
Poșete Gino Rossi și Guess


answear
Rucsacul Mi-Pac pe care mi l-am luat de Crăciun

Answear continuă trend-urile ascendente ale zonei de modă e-commerce, oferind cumpărătorilor produse ce satisfac cele mai variate nevoi ale acestora. La Answear găsești inspirație și ultimele colecții de la firme de top. Îmbrăcămintea propusă de Answear te pune în valoare, te ajută să te remarci, iar încălțămintea și accesoriile pot completa o ținută pe gustul tău, potrivită personalității tale. Answear etalează o gamă largă de brand-uri, precum Mango, Vero Moda, Adidas, Nike, New Balance, Levi's, Lee, Wrangler, Pepe Jeans, Marco O'Polo, Diesel, Lacoste, Tommy Hilfiger, Valentino, DKNY, Under Armour, Reisenthel, Puma, Desigual. Anul acesta, Answear sărbătorește 7 ani de când s-a impus prin trend-uri îndrăznețe sau discrete, prin culori vii sau note particulare ce atrag atenția, prin multiplele opțiuni puse la dispoziția clienților. Shopping-ul de la Answear, acest uriaș dressing, îți oferă multiple avantaje. Pe lângă look-ul aparte pe care-l vei avea, abonarea la newsletter îți aduce un bonus de 50 de lei, iar fiecărui membru al clubului Answear i se adaugă 10% din valoarea fiecărei achiziții într-un fond, sumele putând fi cumulate și folosite mai târziu pentru plata următoarelor cumpărături. Fondurile Answear Club sunt activate după 14 zile de la procesarea comenzii și se poate acoperi cu ele chiar 50% dintr-o valoare de comandă. Lider al pieței online din Polonia, cu o plajă largă de clientelă fidelă și în România, Answear propune tendințe îndrăznețe prin cele peste 300 de brand-uri internaționale de top pe care le promovează, prin calitatea și varietatea produselor, prin avantajele oferite membrilor clubului său.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită