Hrană naturală pentru pielea ta

bioherb

De când am început să acord mai multă atenție alimentației, mi-am propus ca, de vreme ce am grijă ce înghit, ar trebui să mă preocup și de cel mai mare organ al corpului meu, pielea. Vreau produse sigure, certificate bio, eventual de către organisme recunoscute internațional, soluții naturale care îmi îngrijesc delicat pielea, ale căror efecte să fie eficiente pentru mine și să nu rămână neremarcate de cei din jur. Am descoperit recent și răspunsul căutărilor mele la BIOHERB, care comercializează o gamă largă de produse de îngrijire a tenului, a corpului, a părului, kit-uri bio pentru remodelare corporală, creme pentru protecție solară, creme și loțiuni pentru mămici și copii. La BIOHERB găsești produse pentru întreaga familie, inclusiv pentru animalul tău de companie, care merită, ca și tine, toată iubirea și atenția.



bioherb


Cum am rămas fără loțiune demachiantă, m-am gândit să încerc Bema Bio VisoAntiage, lapte demachiant bio și loțiune hidratantă. După ce am aruncat o privire la conținutul și principiile ei active, extracte de lemn de santal, malț, philodendron, coada-șoricelului, nalbă, unt de karite și soia, mi-am spus că prezintă suficiente argumente încât să o comand. Prețul este un alt avantaj, nu este mare în raport cu calitatea sau alte produse pentru aceeași utilizare existente pe piață. Cum l-am primit m-am grăbit să îl încerc și m-a cucerit prin parfumul delicat, dar mai ales prin felul în care am simțit textura pielii după aplicare. De când am început să-l folosesc am observat că am un ten proaspăt, fin, hidratat, tonifiat, iar secreția de sebum nu este modificată pentru că acest lapte nu stimulează secreția glandelor sebacee. Am în plan să-mi iau și crema din aceeași gamă.


bioherb



Al doilea produs comandat este gelul de duș bio argan - flori de portocal, Bema BioPassion, pentru toate tipurile de piele, cu ulei de migdale dulci, ulei din semințe de coacăz negru și ulei de măsline. Este un gel de duș cu agenți tensioactivi naturali, care m-a învăluit într-un parfum plăcut și mi-a lăsat pielea catifelată și suplă. Ți-l recomand cu drag pe acesta sau un altul, cu altă aromă. Eu știu deja că nu mă voi opri la unul.


bioherb



bioherb


Al treilea produs a fost o surpriză, un cadou pentru care mulțumesc frumos. Este o cremă bio cu efect de încălzire pentru picioare, Bema Bio Feet, cu principii active compuse din extract de ghimbir, ulei esențial de rozmarin și ulei esențial de lavandă, ale cărei efecte se văd și se simt, fără exagerare, după prima aplicare, pentru că pe lângă senzația de stare de bine și căldură de la nivelul picioarelor, îmi simt și pielea tălpilor mai fină.
Produsele bio, non-agresive, blânde și delicate sunt hrana sănătoasă pentru pielea noastră. Când ajungi să le testezi și să le folosești nu mai vrei să le încerci pe cele convenționale. Pentru că un produs bio înseamnă natură și natural.  Pentru că ele înseamnă sănătatea și frumusețea pielii tale. Oferă-ți clipe de relaxare, „naturizează-te”! Frumusețea e atracție, sănătatea e putere.
Încă o dată mulțumiri către BIOHERB pentru amabilitate și promptitudine, sunt foarte încântată de alegerea mea!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită