DOVE - catifelează delicat


             Știi acele momente în care simți că nu te mai poți pune pe tine pe primul loc? Dacă ești mamă, soră, iubită, fiică știi bine că inima ta le aparține lor, fiicei tale, surorii tale, soțului tău, părinților tăi. Însă, tocmai pentru ei trebuie să te gândești la tine, la aspectul tău, de la felul în care îți îngrijești pielea, până la aspectul hainelor și al părului. Felul în care arăți îți dă încredere și îți conferă putere. Parfumul pe care-l porți trebuie să fiu unul adaptat personalității tale, pentru a spori forța pe care o emani sau sensibilitatea ființei tale.
            Te implici atât de des în viața celor dragi, încât uneori tinzi să te lași deoparte, poate să te consideri mai puțin atrăgătoare, mai puțin frumoasă decât acum ceva ani. Ajungi să crezi că trebuie să-ți iei un cadou doar de Paște și de Crăciun, când, de fapt, ar fi revigorant  pentru tine să-ți iei în fiecare zi câte ceva și să nu renunți niciodată la dorințele tale.





           M-am bucurat foarte mult când am aflat că sunt printre persoanele selectate de către BUZZStore pentru a testa săpunul-cremă lichid Dove, care conține 1/4 cremă hidratantă, acționând astfel tot atât de eficient ca un tratament pentru mâinile tale. Eram cu fiica mea când a venit curierul la ușă cu coletul. După ce l-am deschis, ne-am bine-dispus foarte tare văzând atât de multe produse Dove (două dintre cele patru săpunuri-cremă lichid le-am dat cadou!), iar Anita a spus că micuțul prosop branduit Dove este pentru ea. "Așa este! Îi fac doar o poză și ți-l dăruiesc!" ❤
Kit-ul de BUZZ Dove conține:
- 1 x set de testare format din: săpun-cremă lichid Dove Original 250 ml și o rezervă Dove Original 500 ml pentru mine și familia mea
- 2 x săpun-cremă lichid Dove Original 250 ml pentru 2 prieteni sau colegi
- 5 x broșuri informative pe care să le ofer prietenilor și colegilor mei, împreună cu impresiile mele din campania de testare
- 1 x prosop de mâini
- 1 x ghid de BUZZ













           De multă vreme folosesc Dove, pentru că este diferit, oferă protecție pielii, are un preț accesibil și arome delicate. Dove m-a cucerit pentru că îmbină luxul cu simplitatea, iar parfumul lui mă duce întotdeauna cu gândul la ceva prețios. Sunt sigură că ai încercat Dove măcar o dată în viață și că ți-ar plăcea să-l mai folosești. Părerea mea e că nimic nu te oprește să-ți descoperi adevărata frumusețe, apelând la Dove. Ritualul tău de îngrijire zilnică trebuie să înceapă cu o piele curată și hidratată care să te stimuleze și să te încarce pozitiv.




           E o idee bună să discuți cu prietenii despre produse de înfrumusețare, să-i întrebi ce folosesc ei, de ce cumpără acele produse. Vorbesc adesea cu prietenele mele despre cosmetice, parfumuri, produse de îngrijire, mult mai des verbal decât online. Totuși, am primit un feedback și în mediul virtual, un scurt vox populi din care aleg să-ți prezint câteva opinii:
Diana Francesca - Sunt foarte interesante produsele!
Florina Diana - E super! Ce mă bucur! Eu am încercat!
Amalia - Dove este cea mai bună alegere!
Ovidiu - Foarte bune produsele de la Dove! Excelente!
Cornelia - Îmi plac produsele Dove!
Violeta - Folosesc produsele de la Dove și sunt foarte mulțumită de ele, sunt cremoase și hidratante.
Maria-Ramona - Super produse!
Florina M. - Super tare!
Narcisa - " Sunt profesoară de matematică și mâinile mele au devenit aspre de la cretă, însă de când folosesc săpunul Dove, mâinile mele au devenit mai catifelate", ar fi trebuit să fie replica mea într-o reclamă. N-am acceptat și în locul meu a fost o doamnă inginer arhitect căreia i se aspriseră mâinile de la cărbune... Nu am acceptat să apar în reclamă pentru că nu am vrut să fiu văzută la TV de elevi sau foști elevi... eram timidă acum 17 ani, NU pentru că nu aș fi fost de acord cu afirmația! Chiar mâinile mi-au devenit mai catifelate de la săpunul Dove!


           Acestea sunt câteva păreri despre Dove și nu sunt singurele opinii pozitive, iar concluzia e simplă - Dove chiar le-a creat tuturor câte o emoție, le-a dat o stare de bine, a produs un impact. Și, fie că-l folosești și vorbești despre asta, fie că e secretul tău pentru o piele plăcută la atingere, nu poți să nu remarci că Dove este altfel, cu totul diferit. Mulțumesc, BUZZStore, pentru șansa oferită de a descoperi multiplele valențe ale frumosului! Am folosit, folosesc și voi folosi cu mare plăcere Dove, pe termen lung, convinsă fiind de eficacitatea și rezultatele extraordinare ale acestui produs în raport cu pielea mea!







#buzzdove
Surse foto: arhiva personală și www.facebook.com/BUZZStoreRomania/

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită