Fabrica mea proprie de sănătate

nutribullet

Îmi dau seama zi de zi cât este de necesar să investesc într-un smoothie maker de calitate. Cum primăvara a venit și cu câteva simptome cam neplăcute pentru mine (acum câteva zile aveam stări de vertij), găsesc că este urgentă o vitaminizare ca la carte. Am început cu câte un suc de portocale, ceaiuri de fructe, ceai de busuioc (menta mi s-a uscat, trebuie să iau alta), am băut și ceai de cimbrișor, am mâncat avocado, banane și mere și am luat suplimentar magneziu, vitamina C, calciu și lăptișor de matcă. Îmi este mai bine, dar nu sunt încă în elementul meu. Am găsit pe un site un smoothie maker performant în care pot introduce mai multe verdețuri, fructe și legume și am de gând să investesc în el, în fond nimic nu este mai prețios decât sănătatea. Acest aparat are un motor puternic, cu acțiune de rotație pe verticală și pe orizontală, care descompune și macină alimentele proaspete în totalitate, contribuind astfel la eliberarea celor mai importanți nutrienți. Odată eliberate, aceste substanțe aduc beneficii organismului cum ar fi încetinirea procesului de îmbătrânire și activarea metabolismului. De asemenea, cu ajutorul acestor hrănitoare smoothie-uri voi putea lupta împotriva răcelilor, gripelor, durerilor, îmi voi regla nivelul colesterolului și îmi voi normaliza tensiunea arterială (hipotensiunea sau hipertensiunea pot fi cauze de vertij). De mult timp îmi doresc un astfel de electrocasnic de bucătărie, performant și de calitate, am tot avut de la firme obscure, s-au ars foarte repede, motorul lor slab nu a făcut față la ceea ce am vrut să zdrobesc. Îmi trebuie un aparat care să zdrobească complet semințele, cojile și tulpinile, astfel încât să obțin semnificativ mai mulți fitonutrienți decât atunci când consum exact aceleași alimente neprocesate astfel. Un motor de 600 W are puterea de a extrage, a zdrobi, a pulveriza, a sparge și a presa alimentele pe care doresc să le folosesc în prepararea unui smoothie sănătos, bun oricând, și când vreau să stau să savurez ceva plăcut, și când sunt pe grabă, și pentru mine, și pentru familia mea. Profit și de faptul că acum este redus cu 20%. În plus, la prima comandă pe site primesc 20 de lei cadou!
Vreau un Nutribullet pentru a face față ritmului alert de viață!


nutribullet


nutribullet



nutribullet


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită