Cu mașina mea prin lume îmi convine de minune!

Ador plimbările cu mașina. Să deschid geamul și să-mi las părul să fluture în zilele toride de vară. Să încarc bagajele și să plec cu familia către mare, munte sau alte orașe pitorești. Să văd prin parbriz culorile pline de viață ale peisajelor. Să văd fețele expresive ale oamenilor. Să văd bătrâni vorbind calm pe la porți prin satele pe unde trec. Să vizitez mănăstiri. Să merg împreună cu prietenii la picnic pe malul vreunui râu. Să ascult radioul preferat în timp ce aștept ca semaforul să își schimbe culoarea. Să îmi potrivesc ochelarii în oglindă. Să-mi fac câte un selfie de postat pe Instagram. Să încarc pungile de cumpărături în portbagaj. Să beau o cafea cât timp mașina este la spălătoria auto. Să-mi vizitez prieteni din alte orașe. Da, îmi plac plimbările cu mașina. Mult.
Cel mai bine, atunci când alegi un autoturism pentru tine, este să te simți confortabil în el și să îți placă. Nu contează dacă e nou sau second hand, important este să te simți tu bine și încântată de achiziția ta. De aceea, locul de unde o cumperi trebuie să fie unul verificat, de încredere, de care să nu te îndoiești. Cel mai indicat este să faci un pic de „cercetare” înainte, să compari prețurile, calitatea mașinilor, starea în care se află. Dacă te confrunți cu situația ca ofertele de pe piață să nu se potrivească bugetului de care dispui, există varianta și opțiunea de a-ți lua un autoturism second hand dintr-un loc de încredere. SIXT SH este un astfel de loc, un grup care îți oferă mașini la mâna a doua care n-au avut decât un singur proprietar, deci sunt chiar la a doua mână și la propriu, și la figurat. În plus, ți se pun la dispoziție datele cu istoricul mașinii, revizii, documente legate de reparațiile și întreținerea pe care mașina pe care vrei să o cumperi le-a avut de-a lungul timpului. Mai mult, poți fi informat, dacă dorești, și despre numele fostului proprietar, țara de proveniență și alte eventuale întrebări pe care vrei să le lămurești. 


sixtsh second hand


Strategia SIXT SH se axează pe flexibilitate, creând soluții personalizate pentru clienți, furnizând date clare și amănunte precise. SIXT SH Group România oferă, prin sistemul One-Stop Shop, servicii integrate la cel mai bun raport calitate-preț, cumpărătorul (sau clientul) având acces la leasing operațional, mașini de închiriat în sistem Rent a Car, mașini SH, mașini noi (SIXT SH este dealer autorizat Opel), precum și service auto (unul dintre cele mai mari din țară, autorizat Dacia, Renault, Opel și multi-brand).
Grupul SIXT SH România oferă servicii unice pe piața autoturismelor. Astfel, beneficiezi de transparență totală, o istorie clară și fiabilă a mașinii, cel mai cuprinzător pachet de garanție de pe piața de profil (garanție de 2 ani din bară în bară, în limita a 30.000 de km) și un preț mai mult decât convenabil raportat la calitatea produselor.


sixtsh


Sincer, eu ador schimbările. Deși am mare grijă de obiectele mele, nu mă atașez de ele. Îmi place să-mi schimb mobila, să mut lucrurile prin casă, să-mi cumpăr mereu alte și alte haine, să merg mereu în alte locuri și să îmi schimb mașinile... Iar una nouă e cam greu să iau atât de des pe cât mi-aș dori. SIXT SH îmi oferă variante interesante. Poate voi încerca... Dacă mă grăbesc un pic prind și oferta specială valabilă până la 30 martie, care include primul schimb de ulei cadou.
Tu ce părere ai de ofertele de la SIXT SH? Ți-au reținut atenția?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită