Ești acasă! Zâmbește, fă-te comod, simte-te bine!

depozit-online

Vreau să redecorez casa! Să-i fac cadou „îmbrăcăminte nouă” pentru ca ea să-mi ofere, la rându-i, căldura și confortul unui cămin. Nu-i vorba că acum arată rău, dar opțiunile mele din trecut nu se mai mulează pe ideile de astăzi. Așadar, am răsfoit net-ul, m-am informat și am găsit materiale de construcții la cel mai bun preț. Numai că nu-s chiar hotărâtă asupra acestei modernizări, cât de departe să merg... Să aplic o tencuială decorativă simplă sau să aplic piatră decorativă? Am găsit multe modele de piatră foarte interesante, nu știu încă ce să aleg, aș vrea să aplic pe toți pereții locuinței, wow, ar da atât de bine! Este la modă acum ca pereții interiori să imite cărămida sau piatra naturală, se creează un efect rustic, primitor. Pot opta pentru piatră Leon, Old Brick, Dacia, Balcan, Montana, Carpați, Basel. Sau mă pot orienta către o tencuială decorativă siliconată sau organică. 


depozit-online



depozit-online

Știu că aspectul casei influențează starea de spirit a celor care stau în ea, așa că trebuie să investesc în ceva care îmi place acum și îmi va plăcea și peste doi ani, deoarece nu voi sta cu casa vraiște mereu pentru redecorare, este incomod, n-am nici dispoziție, nici prea mulți bani (asta dacă nu câștig la loterie între timp! 😉)... 
Iată câteva idei! Pe care s-o aleg pentru living? Cea cu albastru, Carpați 06, îmi pare cea mai potrivită opțiune! Tu ce părere ai?

depozit-online
Piatra decorativa Old Brick 06



depozit-online
Piatra decorativa Carpati 06
depozit-online
Piatra decorativa Leon 02
Atunci când ești decis să redecorezi, știu trebuie să alegi un loc de achiziție a materiei prime ieftin și bun, iar pe net sunt magazine cu materiale de construcții de cea mai bună calitate. În al doilea rând, trebuie să ai în vedere faptul că modernizarea întregii case nu este ca mersul la piață, adică nu e ceva ce faci zilnic sau aproape zilnic. Deci, alege ceva ce îți convine și acum și peste ceva vreme. În al treilea rând, lasă-te inspirat de case deja aranjate și decorate, caută fotografii, fii atent la amănunte, consultă-te cu specialiști în domeniu. Caută echilibrul, respectă proporțiile, nu exagera, nu aglomera ochiul inutil, optează pentru simplitate rafinată!
Transformă-ți casa în acasă, un loc unde ți-e drag să revii de oriunde ai pleca, un spațiu în care prietenii tăi să vină cu plăcere, un ambient pentru relaxare, odihnă, hobby, momente plăcute împreună cu cei pe care îi iubești. 
„Nu e nicio casă mai frumoasă decât cea în care trăiești fericit.” (M.M Ildan)


depozit-online



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită