Să aveți un Crăciun fericit și îmbelșugat!

Crăciun fericit

Dragilor, iată, a venit Crăciunul! Nu e un Crăciun alb pe aici, dar e unul vesel și îmbelșugat, atât cât trebuie, cât să nu fie prea mult. Moșul a venit mai spre ziuă, ne-a dat și nouă, celor mari, niște bănuți (Îți mulțumim, Moșule!), iar celei mici i-a adus cadouri la care, pentru prima dată de când tot vine Moș Crăciun, nici nu s-a uitat! Dacă nu i-a adus play station, știți voi, chestia aia prin care copilul devine din ce în ce mai leneș și mai obraznic, mai lipsit de apetit pentru teme și, în general, delăsător cu toate, atunci Moșul nici măcar nu mai merită puțin respect. Așa că... na, că nici eu nu deschid cadourile de la tine, măi, Moș neascultător și insensibil la dorințele mele de copil! E ora 9, al meu copil s-a ridicat din pat să vadă dacă e aparatul cu pricina și, cum nu era, s-a dus să mai lenevească puțin îmbufnată și, bănuiesc, profund dezamăgită. Pentru că știe clar că noi nu îi vom cumpăra, n-are decât să-l aștepte pe Moșu' la anul, și la anul de după, și tot așa până va fi ea nevoită să fie Moș. Bineînțeles că secretul este păstrat cu sfințenie, are aproape 12 ani și nu știe (nu, că nu citește articolele mele!), orice încercare de deconspirare din partea colegilor și prietenilor e îndelung combătută de noi, părinții, că doar Moșul vine la cei ce cred în el, nu, nu vine la toți, alții primesc cadouri din alte părți... Sunt ușor dezamăgită, nu-i bai, îmi trece, pentru ce sunt mamele și tații, dacă nu pentru a încasa și asta, că, de, viața nu este întotdeauna roz precum hârtia de ambalat cadouri pentru Crăciun! Acestea fiind zise, vă urez sincer să aveți un Crăciun frumos, fericit, sănătos, îmbelșugat! Să le fi adus Moș Crăciun cadourile potrivite copiilor dvs. sau, Doamne ajută, să-i consolați repede dacă nu sunt chiar cele „cerute”! Eu n-am primit consolă de jocuri video pentru a mea fată, mă voi consola cu ceva sarmale mai târziu, cu salată de boeuf, tort, cozonac și ce mai găsesc, în limite, evident, că nu vreau zac tristă în pat cu dureri. O dezamăgire e suficientă.
Încă o dată, dragilor, Crăciun fericit, vă mulțumesc că m-ați ajutat să cresc din punct de vedere al scriiturii, al mărturisirilor sincere, vă simt ca pe o a doua familie și sunt fericită să vă am alături, mereu, în tot, întotdeauna! Dumnezeu să vă ajute, să vă lumineze mintea să găsiți cu ușurință soluții cât mai bune, să vă dea sănătate și bănuți suficienți pentru împlinirea dorințelor!

Crăciun fericit!



Crăciun fericit

Later edit: S-a trezit și domnișoara mea. S-a bucurat de ceea ce a găsit - dulciuri, hăinuțe, felicitare, agendă și bănuți pentru câteva jocuri. Tot e bine că a manifestat și altceva decât indiferență! Hai, că-i spre bine! 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită