Sună ca un început plin de avantaje...

online shopping

Dragilor, mă știți deja cât de cât, am lansat acest blog ca un fel de jurnal online, am încercat să adun în el pe cât de multe întrebări pe atât de multe răspunsuri. Am participat și încă particip la concursuri de blogging, iar acum vreau să încerc ceva nou. Vreau să încerc să promovez produse pe care le-am încercat și mi-au plăcut, care mi se par bune la preț, produse de calitate pe care eu le-aș cumpăra și a doua, a treia oară etc.. Campania Blogal Initiative vine pentru mine ca o provocare, pe care o accept cu plăcere, pentru că voi prezenta aici bannere și produse ale firmelor ce fac comerț online care mie îmi sunt dragi și folositoare. Sper să te convingă, mi-ar plăcea să te atragă, mi-aș dori ca tu, intrând pe acest blog să mergi mai departe și să răsfoiești paleta de oferte a firmei prezentate pentru a găsi și achiziționa ceea ce te interesează.

Ce este Affiliate Ranking?

Affiliate Ranking este clasamentul generatorilor de vânzări online cu finalitate lansat de 2Performant. El arată capacitatea ta de a trimite potențiali cumpărători către magazinele online.
Prin marketing afiliat oricine deține un cont pe o rețea socială sau un blog poate face reclamă unor brand-uri sau produse, iar prietenii sau cititorii lui primesc informații în urma cărora se arată sau nu interesați. În momentul în care cineva decide să cumpere, compania îți oferă un procent din prețul de vânzare. Am văzut comisioane de 5%, de 10%, chiar de 12%, am văzut chiar sume fixe de 20 lei, 35 lei, 50 lei. Dacă hotărăști să scrii un articol pe o rețea socială trebuie să-i trimiți sponsorului un link cu postarea în care faci promovarea. La fel și pentru blog. 
2Performant este platforma unde te poți înscrie, ca blogger, pentru a practica acest tip de marketing afiliat generator de profit. Astăzi m-am înscris și eu, sunt la poziția 879 în Affiliate Ranking, iar fluctuațiile mele în clasament pot fi urmărite în widget-ul lateral. Ca o lămurire, 2Performant este un ecosistem ce-i pune în legătură pe specialiștii în marketing online, web developeri, publiciști sau bloggeri cu magazine online și brand-uri. În urma acestei colaborări dintre afiliați și advertiseri se generează un cost pe vânzare.


blogal initiative


De ce mă atrage ideea?

- Îmi place să vorbesc despre produsele care mi-au lăsat o impresie bună.
- Vânez oferte, promoții, reduceri bune și calitative în online și mi se pare ok ca și tu să știi despre ele.
- Vreau să-ți povestesc despre ce citesc și, cum nu-ți sunt aproape, ca prietenă, îți voi scrie aici.
- Îmi face bine să vorbesc despre ce îmi place și sper să-ți stârnesc interesul.
- Îmi plac gadget-urile și îți voi spune despre experiența mea pe măsură ce le folosesc.
- Îmi place ideea de colaborare cu magazinele online și brand-urile globale într-un mod simplu, orientat către rezultate profitabile atât pentru mine, cât și pentru fiecare parte la care voi face referire.

Sper să iei parte activă la acest aspect al muncii mele, m-aș bucura enorm să te ajut să iei decizii de cumpărare bune și avantajoase. Las un filmuleț care va explicita mai clar cum funcționează platforma. Succes ție, mie, tuturor!





Articol scris pentru Blogal Initiative.
Surse imagini: 2Performant

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită