O vară și o destinație specială - SUA

vacante speciale

Fiecare are un vis sau mai multe. Work and travel in America este unul dintre visurile mele. Cum a apărut acest vis, cum mi-l proiectez, este realizabil? Da!
Am dorit să mai urmez o facultate deoarece cea de jurnalism nu mai rezona cu cerinţele forţei de muncă într-un oraş mic. Piața este suprasaturată de ziariști care acum scriu mai mult online, ziarele tipărite sunt tot mai puține, revistele rămân cu tirajele nevândute, redacțiile contractează mai mult colaboratori decât angajați permanenți, munca nu este plătită pe măsura implicării cerute, interesul și dedicarea pe care le vezi în redacțiile mari, la noi sunt mici până la deloc. Pe scurt, erau multe argumente contra practicării acestei meserii într-un oraș de provincie. Mi-am dat seama că-mi trebuie un upgrade și mi-am îndreptat atenția către Facultatea de Automatică și Informatică Aplicată, instituție acreditată, care, odată absolvită, mi-ar fi extins plaja job ofertelor sau, de ce nu, posibilitatea de a fi independentă printr-o afacere proprie. Am intrat la cursuri de zi, cu media de la bacalaureat adunată cu punctajele obținute la examenele susținute. Spre sfârșitul primului an universitar, chiar înainte de examene, am aflat de posibilitatea de a călători în Statele Unite ale Americii prin CND Vacanțe Speciale, care, prin programul de schimb cultural internațional derulat de Departamentul de Stat al SUA, Work and Travel USA, le oferă studenților la zi, din diferite instituții universitare de pe glob, posibilitatea de a munci și de a călători în acest spațiu al tuturor posibilităților, America. 
Mintea mea a început să lucreze intens și nu mi-a fost greu să hotărăsc în ce stat anume vreau să lucrez, deși nu am găsit chiar job-ul reprezentativ pentru mine, ci doar unul de room attendant, mulțumitor plătit cu 8.5 $/h, în Miami Beach, Florida.

vacante speciale

Ideea atingerii visului meu de a-mi petrece timpul liber în Sunshine State, mergând pe străzile pe unde merge Julio Iglesias, pe unde locuiesc oamenii pe care îi admir de mică, posibilitatea de a-i întâlni, de a flutura mâna către ei, de a le zâmbi, mi-a umplut ființa de încântare. M-aș întâlni acolo cu alți studenți, mi-aș îmbunătăți abilitățile conversaționale, am face schimb de opinii pe diverse subiecte, aș cunoaște nativi americani și alți studenți veniți, ca și mine, pentru noi experiențe, pentru a atinge un vis și a-l păstra. Câte muzee in Florida, Perez Art Museum, Bass Museum of Art, Holocaust Memorial, Museum of Contemporary Art, filme în marile lor săli de cinema, expoziții, piese de teatru, operă și operetă! „Evadări” împreună cu noii prieteni în alte state, plimbări cu mașina sau avionul, în fiecare weekend liber un alt loc, mers pe jos la întâmplare prin New York, de la Empire State Building până în Central Park, de la Rockeffeler Plaza până în Madison Square. Cafea sau ceai, burger sau hotdog, popcorn sau marshmallows, peanuts în crustă, pancakes, icecream sau juice. 

vacante speciale


Le-aș gusta pe toate, ocean, nisip fin, preparate originale, plimbări lungi, apus de soare, lună plină, zgârie nori, clădiri celebre, construcții unice, lifturi rapide, metrou, taxi, bus, de parcă le-aș vedea, încerca și admira pentru a mi le grava pentru totdeauna în interior. Aș asculta încântată cuvintele auzite în trecere sau în magazine - engleză, spaniolă sau îmbinarea lor în spanglish.
Aș proba entuziasmată rochii și pantofi la shopping în Miami, pe Lincoln Road sau în Bayside Marketplace, aș studia o gamă largă de poșete înainte de a mă decide ce să cumpăr, mi-aș dori multe accesorii, colierul acesta expus în vitrină, perechea aceea de cercei cu perle delicate sau inelul cu ametist, poate și fularul acela din cașmir pentru iernile geroase de la noi. După-amiezile, după programul de lucru, mi-aș pune costumul de baie și aș sorbi un cocktail pe un chaise-long, răcorindu-mă fascinată în apele Atlanticului... 
Orice experiență la noul job m-ar îmbunătăți ca om, fiecare abilitate dobândită este binevenită, oricare coleg ar fi o lume nouă, un om prețios, un schimb de impresii, păreri, cunoștințe. În Miami, mă văd mergând pe la grădini  zoologice și botanice, Jungle Island, Miami Beach Botanical Garden, Crandon Park, prin parcuri și pe străzi ale căror denumiri le-am întâlnit în lecturile mele.  Aș face o escapadă către granița cu Canada, la Niagara Falls, cascade despre care învățam la geografie, elevă fiind. 
Noaptea mă voi pierde în reverie, desenând un contur de inimă prin întunericul înstelat, gândindu-mă cu drag la tine, care deja privești răsăritul de soare...

vacante speciale

vacante speciale

Știi, acesta nu este doar un vis, este o posibilă realitate prin programul work and travel derulat de CND Vacanțe Speciale. Ești la o viză distanță de o oportunitate de dezvoltare personală și profesională, de posibilitatea afirmării aptitudinilor tale, de șansa ta de a gusta dintr-un festin cultural și geografic incomparabil. Ești la o secundă durată de momentul în care vei încerca senzații inedite, vei învăța, vei crește, te vei maturiza, îți vei face prieteni pentru o viață, vei proiecta viitorul pe care îl dorești, vei trăi emoția unor experiențe unice. Make memories, make your dreams come true! CND Vacanțe Speciale este o invitație lansată către o aventură în locul potrivit pentru: muncă, dezvoltare, succes, explorare, vizitare, prietenie, imagini care vor rămâne cu tine mereu. Ți se oferă o poveste reală despre un vis posibil, o paletă clară de job-uri cu salariu specific, cursuri gratuite de limba engleză ce vor completa cunoștințele de nivel conversațional pe care le ai, interviu cu angajatorul, oportunitatea de a dobândi calități și abilități pentru un start în viață, programarea interviului pentru viză, biletul de avion către destinația specială, facilități care te vor determina să savurezi fiecare clipă și să le spui prietenilor, cu o bucurie nedisimulată: „Am fost în State!”
Când numele străzilor și locurilor din lecturile tale sunt drumul de sub pașii tăi, când viața te copleșește prin generozitatea ei, când semenii tăi vibrează cu tine și senzații minunate îți inundă ființa, ridică privirea spre cer și mulțumește, cercetează-ți mintea și perfecționează-te, zâmbește-i vieții și trăiește-o din plin! Nu vei uita un cuvânt frumos și pentru echipa CND Vacanțe Speciale...

vacante speciale




Acest articol este scris pentru SuperBlog 2017.
Imagini: site-ul vacanțespeciale.ro - fotografii ca atare și fotografii personalizate 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită