De unde aleg ținuta potrivită

answear

Multora dintre noi, femeile, ni s-a întâmplat să purtăm câteodată ținuta nepotrivită. Acest aparent mic impediment creează un oarecare disconfort, care poate lua proporții uriașe, ducând chiar la o stimă de sine scăzută, la o imagine distorsionată asupra felului în care ceilalți te percep și la o pierdere a încrederii. Lecțiile de stil le învățăm în timp și, de multe ori, le învățăm greșind, adoptând ținute vestimentare asimetrice ansamblului nostru de însușiri, într-o combinație nefericită de culori, prea complicate, încărcate inutil, sau într-o proporție de măsuri inadecvate corpului nostru. Experimentând învățăm. Și trebuie să ai o teamă de ridicol, mult bun simț și ceva sau pe cineva care să te inspire să faci alegeri bune, la modă, indicate în împrejurări de viață în care nu îți permiți să dai greș. Îmi amintesc de mine, acum mulți ani, am fost la o nuntă cu o rochie elegantă albă. M-am îmbrăcat în alb, ca mireasa, și nimeni nu mi-a spus atunci că există anumite coduri nescrise din care înveți că aceste ținute, albe și prețioase, le păstrezi pentru alte ocazii. Puteam să port o rochie simplă, neagră, cu cizme înalte și palton de culoarea grâului, respectând astfel un cod al eleganței, fără să par lipsită de respect, în rochia aleasă atunci de mine, cu nuanța aidoma rochiei sărbătoritei. Îți dai seama că, peste ani, m-am gândit la felul în care prietena mea s-a simțit, la faptul că nu mi-a reproșat outfit-ul meu deplasat, date fiind împrejurările, la tăcerea celor care ar fi trebuit să-mi atragă atenția. E un moment care nu mi-e prea drag, având în vedere atitudinea mea, pe care acum l-aș proiecta, dacă s-ar putea umbla la trecut, cu totul altfel. Aș încerca să repar cumva acele clipe, probabil că aș fi mai atentă la privirile celor din jur, evitând o situație penibilă. Imaginea mea în ochii lor s-ar reconstrui plină de bun gust și armonie. Părerile lor despre alegerea mea ar curge în cuvinte măgulitoare, magice, fascinante, care m-ar face să strălucesc și mi-ar da un plus de valoare. Aș alege o rochie elegantă neagră Kiss My Dress de la Answear, cizme până la genunchi de aceeași culoare și un palton elegant Mango, brand comercializat de Answear, care-mi place foarte mult. La vestimentația aleasă, o pereche de cercei, un colier și o geantă atractivă, tot de la Mango, ar constitui accesoriile perfecte.

answear


answear
cizme pentru inceputul serii

answear
cizmele de dans


answear

Întotdeauna, piesele alese trebuie să reflecte personalitatea ta, să fie lejere, comode, în concordanță cu stilul propriu. Atunci când ești bine cu tine însăți, când nu-ți pui singură prea tare bețe-n roate se reflectă în tot ansamblul exterior și în modul în care „defilezi” cu outfit-ul tău. Hainele te determină să fii stăpân pe tine, coordonat gestual și cromatic, să faci o figură bună, cu alte cuvinte. O femeie este provocatoare, seducătoare, captivantă prin ceea ce alege să poarte, să simtă, să spună, să fie. Dar, frumusețea e în privirea celui care admiră. Ești la un click distanță de answear-ul care provoacă aprecieri spontane și plăcută uimire la aparițiile tale. Alege ce ți se potrivește din cele peste 300 de brand-uri de prestigiu, precum Mango, Vero Moda, Pepe Jeans, Marco O'Polo, Diesel, Lacoste, Tommy Hilfiger, Valentino, DKNY! Vino în întâmpinarea nevoilor tale cu produse calitative, fii în pas cu moda, decide tu însăți un trend, găsind un answear pe care să-l propui drept outfit-ul unei zile speciale cu prietenele și lasă-te admirată și iubită. Nu uita, când ești pe site, să te abonezi la newsletter pentru că primești 50 de lei la prima comandă. De asemenea, Clubul Answear îți permite să te bucuri de avantajele unor reduceri substanțiale la fiecare comandă și acces la super-evenimente, unul dintre ele fiind Vip Sales.
answear

Articol scris pentru SuperBlog 2017.
Imagini de pe site-ul answear.ro.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită