Izvor la umbra copacilor ce ating cerul...

apa de izvor

Univers. Viață. Apă. Spui apă, spui viață. Lacrimă, rouă, ploaie, zăpadă, calote polare, ghețari, aisberg, ocean, mare, fluviu, lac, râu, izvor. Te mai gândești că nimic n-ar exista fără apă? Nici plante, nici animale, nici oameni. Nu mulți își mai pun problema lipsei apei, atât de mult sunt obișnuiți să o aibă, li se cuvine... 
Dar, apa este un dar. Plouă și Dumnezeu binecuvântează pământul pe care l-a creat. Apa care izvorăște curată, purtând gustul mineralelor peste care a trecut, i se oferă omului proaspătă, pură, revigoratoare, sățioasă, binefăcătoare. Mă văd copil, ca Heidi, fetița munților, alergând către bunicul meu care scotea apă rece din fântână. Aduc în minte verile toride în care beam plină de poftă apă de izvor... avidă, grăbită să-mi astâmpăr setea, cu lichidul șiroind peste haine... Și acum înșfac cu nesaț un PET mic de apă ca de La Fântâna aceea din copilărie și îmi potolesc setea fără să-mi pese că apa se prelinge pe buze, pe obraji, pe haine. E atât de răcoritoare! E revitalizantă! Ca o ploaie repede de vară pentru natura fără echilibru așa este apa pentru organismul epuizat.


apa de izvor


Doza de apă zilnică, apa limpede, apa mineralizată, apa de izvor, înviorează trupul, precum iubirea și prietenia reanimă sufletul. O cauți când te simți slăbit de efort, o bei de dimineață chiar înainte de a mânca, te stimulează, o iei cu tine în zilele caniculare ca să poți rezista, o prinzi din zbor de la colegul care s-a mișcat mai repede către frigiderul pus la dispoziție de angajator, o consumi când ai emoții și ți se usucă gura, i-o dai bebelușului când plânge, o servești oaspeților alături de o cafea, o înhați nerăbdător după ce urci scările zorit spre casă, energia ți-o reîntregești cu apă... O pierzi transpirând în sala de fitness, o recapeți poposind La Fântâna ce apare în cale la momentul potrivit. Sunt fata moșului, am făcut ordine în casă, am îngrijit cuptorul, am purificat fântâna, am curățat copacul... și am primit o pâine caldă, un pahar de apă rece, o pară coaptă. Sunt fata care a visat să se căsătorească lângă întinderea mare de apă, abandonându-mă atingerii ei răcoroase în nopți cu lună plină, iubind iubirea oferită și primită. Și tot eu sunt aceea care se cațără extenuată pe cărări de munte, așteptând o oprire pentru refacerea forțelor. Am în rucsac propria sursă vitală dozată în PET-uri de 0,5 l (comandate online) și beau cu nesaț apa cristalină, elegant ambalată, apa de izvor La Fântâna. Vreau să nu mai fiu apatică, să-mi schimb dispoziția, vreau să savurez viața din plin, vreau să însuflețesc clipele, să dau energie momentelor, să-mi ostoiesc setea. Vreau lacrimi de fericire, vreau lacrimi pure ce izvorăsc din emoții frumoase! La Fântâna sufletului meu viața să aducă trăiri intense, sentimente pline de tandrețe, prietenii sincere, pur adevăr și om curat, râsete cristaline de copil, sete de cunoaștere, libertate, curaj, simțăminte armonioase. 
Afară plouă și e toamnă. Miroase a frunză udă, ochii mei cuprind drumul pe care pășesc prudentă să nu-mi stric pantofii. Nu port umbrelă, ador picăturile cristaline ce se preling pe față și pe păr, aș dansa, nu e nimeni în jur, aud doar ritmicitatea picăturilor în liniștea persistentă... Mă urmărește un câine zgribulit... („Un cățel cu blana udă/ Se adăpostește-n casă/ Și exclamă, plin de ciudă/ Of, ce toamnă plângăcioasă!”) Acesta, bietul, era afară, nu la adăpost! Mă opresc la o patiserie, iau o chiflă. O împart frățește, mâncăm, apoi el stă în loc un moment să bea apă dintr-o baltă. Eu scot însetată sticla zveltă, beau cu plăcere și pasiune o apă clară cum este numai cea de La Fântâna mea proaspătă, împrospătându-mi puterile... 
O moleculă, doi atomi de hidrogen și unul de oxigen care schimbă informații, un pol pozitiv și unul negativ, o dualitate, o simetrie, un unghi precis, o orientare spațială, o memorie, emoții captate, sunete ce persistă, apa e vie și ne ține vii și pe noi... 


„Picătura de ploaie - lacrima cerului. Dumnezeu plânge de fericire. Din plânsul lui, pământ, copac, deșert, floare sau spin, dau vieții roadă. Uneori, între două picături de apă pură se nasc curcubee. Pe ele pășesc doar cei înzestrați cu dumnezeire.”


apa de izvor




Știați că: 
- La Fântâna are 2 stele pentru calitatea apei certificate de International Taste & Quality Institute din Bruxelles - The Michelin Guide of Food?
- La Fântâna este o apă recomandată pentru consum zilnic, cu gust neutru plăcut, care satisface setea și aportă corpului un conținut echilibrat de minerale? 
- La Fântâna este prezentă în România începând din anul 1999?
- Apa este extrasă dintr-o regiune muntoasă din Serbia, cu pini și stejari, ferită de poluare, numită Mitrovo Polje?
- La Fântâna poate fi cel mai discret și convingător argument ce te pune în valoare în fața oaspeților sau a partenerilor de afaceri datorită proprietăților sale?
- Brand-ul oferă un portofoliu larg de produse și servicii cum ar fi watercoolere, purificatoare de apă, ionizatoare, cafea, lapte green pentru cafea, ciocolată, apă de izvor plată și carbogazificată, accesorii, iar oferta se află într-o continuă îmbunătățire?
- În cadrul companiei lucrează peste 800 de angajați?
- Apa se testează de 180.000 de ori într-un an pentru a oferi clienților un produs calitativ, într-un ambalaj stilizat, elegant, comod, atractiv?
- La Fântâna este brand-furnizor ales de peste 40.000 de companii?

apa de izvor

Am scris acest articol pentru SuperBlog 2017.
Imagini și informații - lafantana.ro
Citat - Maya Maria Călin, scriitor, blogger, Copacul cu vise

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită