Granițele visurilor tale...



Creditul rapid online la Telecredit


Afară plouă „infernal”, vântul zdruncină copacii, e clar, nu sunt condiții de ieșit la cheltuit banii, e vremea să fac ceva calcule! Cum n-am avut de numărat prea mult, m-am gândit să prelungesc subiectul financiar și aici. Prin social media e mare modă cu partajarea unor imagini care-i arată pe utilizatori drept niște persoane total dezinteresate de aspectul material, care se hrănesc cu aer din văzduhul diafan și trăiesc din valorile spiritului. Fără să cazi în cealaltă extremă, eu cred că este bine să ai bani și să fii interesat de ei, în condițiile în care nu suntem niște copii mari, ci avem responsabilități, familii de întreținut, grija pentru ce mâncăm, cum arătăm sau ce punem pe masă. Să manifești o bucurie temperată relativ la acest aspect mi se pare reacția ideală. 
A-ți planifica cheltuielile astfel încât să ai un minimum necesar de bani (în permanență) consider că este relativ ușor. Problema apare atunci când intervine o situație neprevăzută, ceva neașteptat. Nu pot să încep fără un mic preambul, așa că-ți voi mărturisi că-mi plac mult fructele, iar felul în care mușc din pulpa lor cărnoasă mi se pare că le dă și mai multă savoare. Să nu crezi că m-am inspirat din melodia Deliei, mie chiar îmi plac merele (golden), pocnetul acela accentuat care se aude când le mănânc și... de la asta mi s-a tras. Nu râde, te rog, chiar mi-a rămas jumătate de incisiv în deliciosul fruct. Cum era să mai ies pe stradă?... Mai ales că sunt o fire veselă, mă amuză și fac haz de multe și, cum am un zâmbet larg, se va vedea gaura aceea în față ca în rânjetul acelor fete din Evul Mediu, frumoase și cu dinții praf. Bineînțeles, se impunea să acționez, am sunat la stomatolog, programare, consultație... când mi-a zis prețul am zis și eu un „da” mai anemic că nu aveam o sumă atât de mare și nici în următoarele zile nu aveam de unde să iau. Atunci mi-am amintit de Telecredit, „împrumutul la nevoie se cunoaște”, la care eu mai apelasem în câteva rânduri. Am făcut online pașii pentru împrumutul urgent. Aceste credite nebancare îmi convin mai mult pentru că nu este atâta birocrație, pur și simplu completezi un formular online, ești pus la curent cu toate detaliile împrumutului în mod transparent, iar după o evaluare rapidă a documentelor și aprobarea acestora ți se și virează banii în contul tău bancar. Telecredit m-a convins prin următoarele atuuri: sunt creditori direcți și nu folosesc intermediari, acordă credite rapide 100% online, prezintă credibilitate (este o instituție financiară nebancară, monitorizată de BNR și înscrisă în Registrul general în anul 2014), oferă credite rambursabile într-o perioadă maximă de 30 de zile salariaților și pensionarilor, poți aplica ușor, ești evaluat rapid, transferul banilor se face imediat după aprobarea împrumutului și confirmarea clientului. În soluția de creditare propusă de Telecredit m-au atras cel mai mult două aspecte - nu ți se percep comisioane/nu există costuri ascunse și te împrumută chiar dacă ai și alte credite în derulare. La prima aplicare poți solicita până la 500 de lei, rambursabili în maximum 30 de zile. În octombrie beneficiezi, la primul împrumut, de costuri zero. Începând cu cel de-al doilea împrumut poți lua până la 2000 de lei, inclusiv. Dacă nu poți returna banii la data scadentă, ai posibilitatea să refinanțezi creditul cu condiția să achiți dobânda acumulată până în ziua aleasă pentru rambursare. 

 

Cu piciorul pe accelerator


Trăim cu piciorul pe accelerator, viitorul e acum, totul se întâmplă repede și trebuie să ții pasul. Telecredit răspunde prompt nevoilor tale financiare și oferă credit fără garanții. În această lună ai dobânda 0 pentru primul credit accesat! Iată pașii pe care trebuie să-i urmezi pentru a obține un împrumut până la salariu: intri pe site-ul Telecredit, alegi suma dorită, deplasând cursorul spre dreapta sau spre stânga. Creditul maxim este 2000 de lei, însă dacă ești la prima aplicare poți obține până-n 500 de lei, inclusiv. Tot cu cursorul marchezi și data rambursării, durata maximă pentru un împrumut fiind de 30 de zile. Odată cursorul setat, afli suma-dobândă pe zi, suma totală de returnat și procentul DAE.  Următorul pas este să completezi cererea de împrumut online cu datele tale personale, pe care le introduci doar la primul împrumut, pentru următoarele aplicări fiind suficient să accesezi contul tău, creat pe site. Logat fiind la contul tău, poți atașa documentele necesare aprobării creditului rapid online. După toate aceste demersuri simple vei primi răspunsul în cel mai scurt timp. Și banii în cont!
Facil, rapid, oportun, împrumutul Telecredit este pentru acel moment când tu decizi că ai nevoie de bani sau pentru o situație neprevăzută. Am achitat la timp suma solicitată de stomatolog pentru reconstituirea dintelui și, pentru că am mai rămas cu ceva bani, am profitat de o ofertă la tableta pe care o doream de mult timp. Nevoi și capricii, zâmbete, soluții, dorințe, satisfacții, iau ce-mi trebuie din viață, când îmi trebuie! Oferta Telecredit este generoasă, aici nu există comisioane de analiză, acordare, administrare și costuri ascunse. Condițiile pe care trebuie să le îndeplinești pentru a obține un credit sunt:
- trebuie să ai vârsta minimă 18 ani și domiciliul în România
- trebuie să deții un cont bancar și un card atașat acestui cont
- e necesar să ai un venit din salariu sau pensie
- trebuie să poți fi localizat la un număr de telefon activ și la o adresă valabilă de e-mail
- trebuie să trimiți online copie după CI și o copie semnată a Acordului de consultare, transmitere și prelucreare a informațiilor din bazele de date ale Ministerului Finanțelor Publice, Agenția Națională de Administrare Fiscală (primit prin e-mail)
- pentru întărirea bonității tale ți se pot solicita alte documente, precum fluturașul de salariu, cuponul de pensie etc.
Telecredit îți oferă posibilitatea accesării celor mai bune credite accesibile pe piața românească de profil. Împrumutul nebancar se rambursează integral la scadență prin alimentarea contului bancar în care ți-au fost virați banii. Dacă te afli în imposibilitatea de a achita toți banii odată, ți se oferă opțiunea returnării în tranșe cu condiția ca, până la termenul prevăzut inițial, să-i înapoiezi în întregime. Dacă dorești să prelungești data de rambursare, achiți dobânda la termen și soliciți o refinanțare. Telecredit te surprinde plăcut și prin alte facilități și concursuri prin care clienții fideli au beneficii.




Granițele visurilor tale



Banul aduce bucurie atunci când te ajută să-ți împlinești un vis, aduce discordie între persoane dragi atunci când lipsește, îți asigură confortul și diverse servicii, poate fi un motiv de fală sau poate da naștere invidiilor. Despre ban se spune că „face parte din categoria falselor certitudini”, el apropie și desparte oamenii, te frământă și când este prea din belșug și când lipsește regulat, este un bine care-ți poate face rău și un rău care-ți poate face bine. „Banii oferă unica valoare cu adevărat de preț din această lume: timpul, inepuizabila lui abundență.” Ei pot fi priviți ca variantă de evadare din cotidian prin faptul că pot pune ideile în mișcare, prin multiplele posibilități de acțiune oferite, prin oportunitățile pe care le pot crea. Cu ajutorul banilor putem ajunge la o stare de bine, la confort, la delectare, la o viață tihnită. Cartea din vitrina librăriei, discul cu muzica preferată, rochia roșu cu negru, cadoul oferit lui, jucăria pentru copilul tău, telefonul cel nou, vacanța la mare... toate acestea sunt mai mult decât bani, sunt sentimente! 


  Am scris acest articol pentru SuperBlog 2017.
   Surse citate - Pascal Bruckner
   Informații și fotografii - site-ul telecredit.ro

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită