" Să dăm viață anilor și ani vieții "


                     M-am războit ceva cu mama, am făcut până și greva foamei, dar mi-am urmat visul, am dat la medicină. Acum sunt doctor... în frumusețe. Toți acei soldați care-mi căutau privirea plini de speranță, acea teamă nemărturisită a lor... pentru unii dintre ei n-am reușit să fac nimic, dar le voi ajuta pe fiicele lor să îmbătrânească frumos, mamele să trăiască mai mult, să fie pozitive, să se simtă frumoase, cu poftă de viață, fără depresie, anxietate, fără diminuarea capacităților fizice și intelectuale, cu tonus muscular, mobilitate articulară și o presiune arterială normală. Să dăm viață anilor! Voi inventa o cremă miraculoasă, un panaceu adevărat, le voi dărui oamenilor longevitate, tinerețea pielii - fără petele senilității și pericol de keratoză, păr frumos, regenerat. Voi introduce această cremă-tratament pentru consumul larg în scop profilactic... Să dăm ani vieții! Să descoperim secretul frumuseții!
                     Cam acestea erau ideile ce mă stăpâneau pe durata studiilor, pe care le-am început în timpul primului război și le-am finalizat în 1922. Viața era grea, oamenii mult prea abătuți  sau abrutizați din cauza molimelor, greutăților și haosului în care fusese aruncată țara după bătălii. Mulți își plângeau încă rudele, știam cum este să pierzi pe cineva apropiat, voiam să mă lupt cu timpul, să mă cert cu nedreptatea zeilor, să opresc clipa, să fur de sus un strop de nemurire și să-l dăruiesc omenirii, ca un Prometeu cutezător, mereu actual. Studenții mei din Timișoara au fost printre primii care au aflat despre aceste studii, la stadiu de visuri și de povești, pe atunci... vreau să spun, știau de proiectele mele de geriatrie, dar nu credeau, cum nu bănuiam nici eu, că voi revoluționa tratamentele în acest domeniu. Totuși, într-o zi, inspirația a venit (o dată cu depistarea rolului curativ al procainei în afecțiunile reumatice), urma transpirația. Mai aveam de cercetat, de experimentat produsul meu biotrofic, trebuia să mai aștept, deși instinctul îmi spusese deja că am găsit ceea ce trebuia. A luat ființă la noi primul Institut de geriatrie (premieră mondială), apoi, la doi ani distanță, în 1957, după zece ani de căutări, observații, testări, am lansat pe piață primul medicament eficient în profilaxia îmbătrânirii și în terapia stărilor patologice ale vârstei a treia, Gerovital H3. 

imagine web
                         Toate zilele ce au urmat au venit ca o răsplată, ca un frumos și mare cadou. Le dăruisem oamenilor elixirul tinereții, iar ei au devenit parte din ascensiunea mea, treaptă cu treaptă, om cu om, succes după succes. Am devenit emblema țării mele, călătoream oriunde doream (ca pasager, nu ca pilot! :) ), încercam mâncăruri alese, eram căutată, primeam scrisori din toată lumea, modelam istoria, începusem, în sfârșit să am o viață pe măsura educației și muncii mele. Am cunoscut personalități cu care am ținut legătura, mi-am reîntâlnit colegii de generație, răspândiți pe alte plaiuri, am tratat oameni simpli... de la vlădică la opincă. 
                       Acum, la anii senectuții, pot lăsa orgoliul deoparte, mărturisindu-ți că am avut ceva probleme mai profunde cu tenul, pentru rezolvarea cărora compoziția simplă a cremei nu era eficientă. M-am trezit cu o cuperoză de mici dimensiuni pe obraz (cred că de la frigul iernii), drept pentru care împreună cu farmaciștii mei am compus formula actuală a Gerovital H3 reunită în gama Gerovital H3 DERMA+ pentru ten cuperotic.
                       Specialiștii Gerovital au dat, ca-ntotdeauna, dovada profesionalismului lor și alături de ei am creat o cremă cu multiple beneficii pentru tenul sensibil, cu roșeață și tendință spre cuperoză, care reface bariera cutanată de protecție, calmează, diminuează roșeața, îmbunătățește microcirculația capilară, protejează împotriva radiațiilor solare, cu un raport calitate-preț superior mărcilor concurente. Este un produs testat dermatologic, fără parabeni, hipoalergenic, destinat farmaciilor.
                 Nici corpul nu mi-l neglijez, de aceea apelez cu încredere la soluțiile cosmetice de înaltă performanță ale companiei Farmec , companie românească de succes cu cere colaborez și care va duce cândva mai departe cercetarea începută de mine. Pentru că numele deja mi-l știe întreg Pământul. Mulți îmi spun geniul care a oprit timpul, eu spun că să fii veșnic tânăr nu înseamnă să ai 20 de ani, înseamnă să fii optimist, să te simți bine, să ai un ideal în viață pentru care să lupți și pe care să îl cucerești. Scientia omnia vincit.
                Numele meu este și va fi legendă -  Ana Aslan. 











toate imaginile de mai sus sunt alese de pe internet, în special de pe site-ul Farmec


Acest articol este conceput de mine sub formă de poveste pentru SuperBlog 2016. Am folosit numele prof. Ana Aslan pentru că așa cerea această confesiune-imaginară, iar multe dintre întâmplările de viață sunt adaptate de mine pentru poveste. Prof. Dr. Ana Aslan a trăit între anii 1897-1988. Nu am întâlnit-o niciodată pe d-na Aslan.  Fotografiile clarifică și ajută la diferențierea realului de imaginar. Videoclipul prezintă o ediție a unei emisiuni Tv, sursa lui fiind Youtube.

Comentarii

  1. Multumesc pentru participare! :) Un articol frumos, dar data viitoare mi-ar placea sa acorzi mai multa atentie cerintelor tehnice, intrucat ai pus 5 link-uri in loc de 3. Felicitari si mult succes la urmatoarele probe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult pentru apreciere, sincer am crezut că 3 sunt obligatorii, celelalte opționale... Sper că n-am fost depunctată prea mult... :)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită