O minivacanță... cadou! :)

eu, în drum spre Moeciu de Jos, Brașov
Moeciu de Jos, Brașov

Mă desprind cu greu din citit („Toată lumina pe care nu o putem vedea” - Anthony Doerr), nu mă așteptam să fie într-atât de captivantă cartea, pentru a-ți povesti câte ceva din scurta, dar relaxanta excursie la munte, Moeciu de Jos, Brașov. O să trec razant peste descrierea unei mări de verde pur și crud oferit din abundență de munții și văile de pe drumul până acolo,



pentru că toți știu ce frumoasă-i țara noastră, ce forme splendide are... de relief :)... munți împăduriți, poieni cu râuri reci și... limpezi, de ce nu?, unde florile sălbatice țes un covor armonios, atractiv... izvoare răcoritoare, ce le apar în drum călătorilor la momentul oportun... Deci...
Am plecat din Târgoviște sâmbătă pe la 11 și am ajuns la destinație cam în două ore.



Pentru cei ce se gândesc că este foarte costisitoare o astfel de escapadă o să adaug că noi am mers ca invitați... ziua de naștere a tatălui meu, la mulți ani sănătoși și frumoși!... însă doua zile și o noapte ne-ar fi costat (fără mâncare) 180 lei, adică 80 de lei camera și 100 de lei benzina dus-întors, ceea ce eu nu consider a fi o sumă foarte mare... Am mai mers acum 4-5 ani la aceeași gazdă, pentru trei zile și am avut timp ca în ziua în plus să mergem la Castelul Bran, ceea ce n-am făcut de data asta... Am revăzut însă cu plăcere Cheile Grădiștei, arena de biatlon, împrejurimile minunate, nou-construitele camere pentru sportivi ce nu erau încă finisate...


 



Am cules cu plăcere flori de câmp într-o scurtă plimbare cu fetele în prima zi, după prânz, urcând pe lângă un râu din împrejurimile cabanei... m-am năpustit asupra unei tufe de zmeură, nevăzând urzicile, noroc că n-am luat decât câteva fructe zemoase, urmând să-mi cumpăr apoi un coșuleț tapetat bine cu frunze de viță dublu îndoite (de parcă scria pe mine că-mi plac sărmăluțele...), urât, ce să mai, ne facem de râs cu astfel de obiceiuri, străinii ne bagă pe toți în aceeași oală :) ... 

Ce-i mai important e că m-am decuplat și deconectat de la tot, îmi desfătam privirea și mi-o înecam în verde, copilul se descurca și singur, soțul meu mi-a oferit un alt buchet de flori de câmp în locul celui lăsat la râu din pricina cățelușei (un moment l-am lăsat pe iarbă și...!!), mâncare bună, grătar în natură, ce mai totul a conspirat la, pentru și către o scădere în intensitate a tensiunilor acumulate în orașul nostru frumos, dar sufocant peste măsură în zilele caniculare... Am ales câteva fotografii, n-am prins prea multe imagini, mai mult le-am savurat, sper să-ți formeze o poveste, pe lângă sau împreună cu rândurile mele... Îți doresc o vacanță plăcută!











Fotografii MLM

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită