Între ce vrei și ce ai...

imagine web
Mă gândesc câteodată cum ar fi arătat viața mea, de fapt cum aș fi perceput-o, dacă aș fi alergat cu sete și lăcomie după bani și alte bunuri materiale. Aș fi fost cu siguranță un <om>  invidios, frustrat, complexat, pentru că nu m-aș fi comparat probabil cu cei ce au mai puțin, ci cu aceia ce au mult mai mult. Întotdeauna am considerat ca vis pentru care nu trebuie să dai din coate sau din condei înavuțirea aceasta gen actor celebru, mare om de afaceri sau prinț moștenitor. Nu spun că acei oameni nu asudă pentru ceea ce au sau au dobândit, ci că eu nu mi-aș bate capul și nu m-aș zbuciuma pentru a atinge acel stadiu de bunăstare, pe care-l consider puțin ajutat de hazard, circumstanțe sau noroc, nicidecum numai muncă. Am avut, ce-i drept, o scurtă perioadă în adolescență spre primii ani ca adult în care-mi scânteiau ochii și mi-aș fi dorit mult, foarte mult. Multe mi le-aș fi dorit câștigate de mine, altele în dar. Și n-o să spun nici cum spuneam atunci pentru a mă consola pentru ce nu puteam obține, că eu  îmi voi manifesta și justifica existența prin inteligență, cunoștințe, cultură, ci o să precizez, ba chiar voi sublinia că amândouă se întrepătrund, ba chiar sunt condiționate reciproc. Fiindcă, până la urmă, un om instruit și rafinat în interior și-n exprimare are sau ajunge să aibă și mijloace decente de trai și un om cu bani, chiar ne-debordând de inteligență și intuiție, ajunge să se exprime elevat și cu un anume stil.
Ca o concluzie, e bine să ai destul, e indicat să știi suficient, e bine să fii educat, să profiți de șanse, însă nu te supăra prea tare dacă îți scapă ceva, acel ceva n-a fost pentru tine sau cel puțin nu în acel moment. E aiurea să-ți pară rău după un <putea fi>, e urât și nesănătos să reproșezi sau să-i învinuiești pe alții pentru un eșec de-al tău. E bine de multe ori să-ți exprimi recunoștința și să ai o doză bună de optimism, întotdeauna bazându-te doar pe tine pentru a atinge clipa de fericire și momentele de relaxare, pace, împăcare interioară. Apoi, zâmbetul tău să treacă la toți - pentru că nu există moment perfect trebuie să iei clipa și să o faci perfectă!
imagine web
Vacanță frumoasă, însorită!
imagine web

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită