Prin Ploiești...

A fost zi liberă, am evadat, doar din urbea noastră însă, fiindcă de căldură tot n-am scăpat. Cum habar n-aveam dacă s-au deschis piscinele de prin împrejurimi (și nici nu am căutat info, ce-i drept), am propus (tot eu) să mergem la Ploiești, acolo se duc mulți la shopping și la restaurante sau fast-food-uri, ce ziceți vreți?... mărturisesc că nu prea a fost total gândită propunerea fiindcă mi-a fost foarte, da foarte, foarte cald și, pentru că m-a luat durerea de cap, a trebuit să oprim și aerul condiționat. Nu știu, ceva în corpul meu s-a modificat de ceva ani încoace, suport greu până spre aproape imposibil extremele de temperatură, căldura excesivă și frigul crunt... 

Bun, deci iată-ne intrați în oraș, nu mai setasem GPS-ul fiindcă știam orașul, doar am mai fost, nu ne pierdem noi... ba da, uite că ne-am rătăcit, am luat-o aiurea și pe-acolo-i sens unic, dincoace interzis, oare pe lângă ce era restaurantul ăla, un reper, se poate... am întrebat până la urmă că ne zăpăcise rău căldura, hai las-o în parcarea asta, o luăm pe jos, cât de departe poate fi?... nu era, dar era calddd...

După ce am mâncat, am băut o cafea pe terasă, după care, revigorați oarecum, intrăm într-o librărie, așa să vedem cum e pe aici, un suvenir și un ziar, două semne de carte gratuite pentru colecție, ia și zarurile astea, mami, ce haioase sunt, mă uit la preț, 51 lei, nu pot acum, îți iau de pe net, hai am zărit o plăcintărie care mi-a făcut cu ochiul, hai să-ți iau ceva dulce... mă cam bat papucii, mami, mi-i scot, da, dar vezi pe unde calci, să nu fie vreun ciob, mă frige asfaltul, uff!!... aha, uite și celebra plăcintărie și nu numai, o învârtită cu mere pentru voi și tort medovik pentru mine, căpșunada super, câteva poze repede, cj-ul, palatul culturii, halele și hai!

toate foto MLM
Cred că ce a împiedicat topirea mea completă a fost durerea copleșitoare de cap, bine că am ajuns cu bine acasă, a început o nouă săptămână, Doamne ajută, cu sănătate și împliniri, copiii,nepoții așteaptă premiile... te sărut, ci mult drag, ce bine că ai trecut pe aici!
tort medovik-imagine web-de ce n-am foto cu al meu?
nu cred că mai gândeam limpede... :)


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită