I like how it feels...

Câteodată sunt dintre cei priviți cu ostilitate, desueți, aproape inexistenți, cei al căror comentariu este în plus... pentru unii dintre ei, cei foarte tineri, nu mai sunt valabilă, nu sunt in trend... eu nu merg pe stradă sau nu o traversez glisând mobilul, eu nu gonesc, am timp, îmi fac timp și timpul are timp pentru mine... mie îmi place să citesc mai ales pe suport de hârtie, nu-i bai însă, până la urmă poți citi și-n stele, important e să citești... eu sunt dintre cei care asimilează pentru ei înșiși și pentru viața lor și nu doar pentru că trebuie... eu știu să-i dau mâna lui Dumnezeu pentru ca El să mă poată ridica mai ușor... îmi iau viața în mâini și am visuri mari... pot fi printre ultimii aici, dar printre primii într-o altă realitate... pot sau nu avea dreptate, accept opinii, îmi spun durerile pentru ca ele să nu invadeze pământul pe care calc... și... poate suntem mai înrudiți în caracter decât tinzi să vezi la o primă privire... poate îmi place și mie să pun paie pe foc, însă eu știu să țin focul sub control... mi se întâmplă să cad, dar niciodată nu pierd speranța că mă voi ridica... când îmi vine să plâng, îmi aduc aminte că am mai multe motive de fericire și recunoștință decât de lamentații... De fapt, se poate să fi citit și aceleași cărți pentru că-n toate e abordată aceeași temă cu variațiunile ei - viața. Dar experiența nu-i comună (deși întâmplările pot semăna), nu am trăit sau simțit la fel, nici ca intensitate, nici ca oportunități, nici ca eșec, nici ca succes, iar... concluziile sunt diferite nu pentru că suntem diferiți în gesturi sau trăiri sau pentru că suntem indivizi feluriți sau pentru că eu am citit mai mult, tu mai puțin ori invers, ci pentru că ne deosebește durata călătoriei... <când tu pleci eu mă întorc deja, iar când eu sunt pe drum tu încă n-ai luat start-ul>. Sau ar mai fi un proverb ce nu va fi chiar pe placul tău, dar totuși... diavolul știe mai multe pentru că e bătrân decât fiindcă e diavol... De aceea, nu-mi pare rău că nu mai sunt sweet sixteen, din contră, pe măsură ce mă apropii de vârsta dinozaurilor, îmi vine să spun ca mexicanii <y a mucha honra!>. 
foto MLM

Comentarii

  1. @femlora: cititi cu placere în stele? Alternativ în Globul de Cristal...?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este aceasta placere divizibila, împartasabila? O puteti împartasi? Aveti voie sa o împartasiti?

      Ștergere
    2. Am voie să împărtășesc orice (mai puțin oamenii la biserică fiindcă nu-s de meserie), dar plăcerea în sine nu este divizibilă pentru că eu o percep mai profund decât ar putea-o înțelege cel căruia i-o împărtășesc... :)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită