Zile de week-end

           
             Primăvara, vara simt nevoia să mă mișc mult și pentru asta am nevoie de energie pentru că, deși îmi place mult, soarele mă face praf. În acest sezon, pentru a-mi mări vitalitatea, îngurgitez multe fructe și salate de legume, dar de curând am descoperit și alte câteva legume, cum ar fi guliile sau ardeii, care-mi plac de sine stătător sau disociat, le mănânc când am poftă de somn la ore la care nu e cazul să dorm. Pe lângă alimente, mă revigorează scrisul atât aici, cât și în caietele mele. 
foto MLM 

       Așa că astăzi, după o plimbare scurtă, dar obositoare la Mănăstirea Dealu Târgoviște, celebră ctitorie a lui Radu cel Mare, care adăpostește în pronaos mormântul ctitorului și racla cu capul lui Mihai Viteazul, aflată în prezent în proces de restaurare (am văzut ceva schele, cred că s-au apucat de treabă, prin martie se tot scriau apeluri pentru susținerea proiectului, bravo lor!)
da, acelea sunt hârtii aruncate pe jos! Foto MLM - in rest, panorama e frumoasă...
-- deci, după mica excursie, amețiți de aerul tare, am înfulecat câteva chifteluțe cu maioneză și pâine neagră, după care bineînțeles că m-a cuprins o mare lene și o toropeală pe care le-am făcut să dispară cu miraculoasa gulie... nu mai scriu proprietățile, beneficiile conținutului, sunt peste tot, la o primă accesare, cert e că m-am montat și azi să tastez, așa să nu mă mustre conștiința, să nu mă simt vinovată de inactivitatea din ultimele zile. Și în tot cazul, mult mai bine decât să dorm cu burta plină, doar știi că atunci se depune grăsimea (țesut adipos), în doar trei ore după o masă copioasă (a fost un studiu ceva de genul <un moment pe buze, o viață pe coapse>)...

         Ieri seară am dat o raită pe la magazine, am văzut ceva filme pe net, azi am făcut mâncare pentru azi și mâine, plus mica excursie care a inclus și o cafea la terasă, acum scriu și puțin mai târziu o să mai citesc câte ceva... Nu-i prea mult, nici foarte intens, însă așa e viața câteodată și e bine că-i așa, cu momente line, suave, care-ți creează satisfacții aparte...
pentru un zâmbet...

         

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită