Te ascult!

imagine web
         Și totuși există acele zile cu momentele lor de luciditate deplină în care realizezi că doar tu însăți te înțelegi, tu atât și poate bunul Dumnezeu, dacă e atent. Omul nu se schimbă sau nu evoluează că vrei tu, degeaba, vorba lui Eminescu, vii cu sfaturi dacă știi a lui măsură... Am dat un telefon la o revistă și, nimerind la departamentul greșit, o tipă mi-a zis să nu-mi irosesc energia (ceva de genul <save your breath!>) că-mi face legătura unde trebuie. Așa e cu orice interlocutor, trebuie întâi să vezi în ce ape se scaldă, dacă e cazul să-i vorbești, să cauți să-l completezi, să uzi  floarea, nu să-i schimbi soiul că-i aproape imposibil... Se spune că un adult râde de cincisprezece ori pe zi, ce puțin comparativ cu un copil care râde cam de trei sute de ori! Eu am noroc să râd mai des, râsul copilei mele e molipsitor... mai am noroc și cu altele, ce-i drept. Dar, ca tot omul, am zile și ne-zile.
imagine web
Ne-zilele sunt acelea în care constați cu tristețe că pereții te ascultă mai bine decât oricine, când <outside is raining but inside is wet> și ai nevoie de câteva batistuțe nazale, când vrei să primești răspunsul care să-ți confirme că n-ai vorbit în vânt și-l vrei și-l aștepți degeaba. Sunt un om de acțiune, dar nu-mi place să trag de altul continuu, să-l implic fără entuziasm în activități, eu însămi am și ceva de felină leneșă - atac și expectativă -  așa că să-mi zdrobesc vorbele de ziduri a început să devină supărător. Vreau inițiativă, vreau propuneri, vreau să-mi spui ce să gătesc! În rest, <You jump, I jump!>, fără ezitare... 
imagini web

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită