Pauzele împreună...

           
imagine web
             Am ieșit mai devreme cu fiică-mea, inițial voiam să jucăm fotbal și baschet, dar eu am ajuns să sar coarda (pe bune, nu metaforic!) și să stau de vorbă cu două mămici, iar ea s-a jucat cu mingea cu fetițele (mămicilor). În fine, bine că a venit căldura și că e suportabilă să putem să mai schimbăm câte-o vorbă în timp ce se joacă și copiii normal și nu mai stau la computere, tablete, telefoane! A mea a cam exagerat și a devenit ușor irascibilă, ceea ce s-a succedat cu parolarea respectivelor gadget-uri. 
imagine web

         Vine și vacanța, deja o văd și o simt cu o lene imensă pentru teme, dar ideea e că trebuie să le facă fiindcă altfel uită materia. Vom vedea atunci, eu nu fac planuri, iau zi cu zi, moment cu moment. Oricum, la vârsta lor uită repede, învață repede! Aș vrea s-o atrag să citească mai mult, nu o simplă poveste,ci o carte de povești, un roman pentru copii, fără să-i impun totuși o normă că devine apoi rutină și, deși cartea va fi alta, mereu ceva nou și interesant, n-aș vrea să lenevească în pat citind. Eu când eram mică citeam la biroul pentru teme, de multe ori țineam romanul ascuns sub caiete și dacă intra vreunul din ai mei vedea că învăț la chimie, geografie etc.... Timpurile se mai schimbă, și cum copiii învață dintotdeauna din ceea ce trăiesc sau din ceea ce văd la adulți, sunt convinsă că mulți își imită părinții, stau la film în pat, citesc în pat, au laptop-ul în pat, popcorn etc....
sau așa :) - imagine web

      De la joacă și timp liber am ajuns tot la <trebuie să>, cam așa-s eu, le îmbin, când ieșim amândouă am momente când mă pierd în explicații, îmi dau seama că deja nu mai mă ascultă, dar nu mă pot înfrâna... Acum o să caut un film... mă ghidez după titlu, dacă-mi sună bine, îl urmăresc... vreau un science fiction cât mai credibil!
      

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită