Emoțiile mele, alegerile mele...

       
foto MLM - 18 mai 2016 - București
M-am gândit ce floare s-ar potrivi să-i dăruiesc lui Julio Iglesias și știu că nu este trandafirul, deși cred că i-ar plăcea și acesta... cred că lui Julio i se potrivește floarea de cireș japonez... sau magnolia... sau un mare buchet de flori colorate de câmp cu gerbera intercalată - verde și culoare - ... oricum, ceva aparte, pe măsura personalității sale complexe, pe măsura gustului său care oscilează între cele două extreme - foarte simplu, însă de bun simț, și foarte sofisticat. Pentru că Julio este cel despre care englezul spune <U just made my day>, iar eu spun <mi-ai dat încă un motiv să mă bucur de viață, de ce am lângă mine, încă un impuls să continui să visez frumos și colorat, și la tangibil și la incredibil!>. Julio este cel lângă care totul pare posibil, este omul ce se re-inventează perpetuu și sincer cred că, pe măsură ce anii trec peste el, ca peste noi toți, el găsește resurse să fie din ce în ce mai puternic, dispus să ofere un spectacol special, aparte, total. Cârcotașii vor avea mereu ceva de obiectat și culmea e că am întâlnit persoane care se declară fani ai lui ce spuneau una și alta... nu știu, el este un om, totuși, și dacă pe tine te înțelegi cu bunul și răul din tine, altuia de ce nu-i acorzi aceleași premise? Noroc că adevărații admiratori ai lui vin să-l admire, nu să caute subiecte de critică... da, sunt euforică fiindcă am mers încă o dată să-l văd peEl Se
ñor, sunt fericită că există, că am ascultat și am cunoscut de-a lungul timpului timbrul lui inconfundabil, că am avut mereu șansa și privilegiul de a fi spectator la concertele lui din România și Spania. Cuvinte mari, elogioase, se pot spune la infinit însă eu i-aș spune mai ales că îl iubesc și că îi mulțumesc. <U made me who I am.> Da, Dumnezeu m-a binecuvântat cu daruri și alegeri frumoase, iar el este acolo, între ele.
foto concept  MLM 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită