Încă n-a început maratonul!

        Curată demență prin magazine, o vânzoleală deranjantă, încerci să-ți aduci aminte ce-ți mai trebuie, copilul te strigă... mamă pot să iau și asta, stai să văd cât e, de unde ai luat-o exact, uită-te după preț... în fine, ajungi, plătești și n-apuci să îndeși totul în pungă că vânzătoarea l-a preluat pe următorul și zice să muți căruciorul, ho, dragă, ia-o mai încet că nu-s avion, vorba lui O., și nici nu e vreun concurs de cumpărături rapide!! Ajung acasă indignată, comentez cu al meu husband, o bârfim pe respectiva, o perpelim pe toate părțile, epuizăm scandalizați comentariile, eu mă apuc de-o prăjitură imposibilă pentru mine până mai ieri, cremșnit, posibilă azi datorită și grație foilor de-a gata la un preț bun, gata, e gata repede, bună de dat la rece... între timp am seriale, de pregătit încă o mașină de rufe că de mâine până după Paști nu mai spăl, mai scriu, mai citesc...
cremșnitul adaptat la cerința fiicei mele - cu frișcă
foto MLM

        Sunt frumoase sărbătorile în țara mea, când eram departe nici nu știam că e duminica Floriilor, că e Paștele, dacă n-aș fi ținut legătura cu ai mei, ar fi trecut ca zile obișnuite... oricum, pe vremea când locuiam în Spania nu erau magazine cu specific românesc să poți lua produse destinate respectării tradiției. Sau lumina de la miezul nopții. Sau oamenii de aici, care, de aceste sărbători (Paște și Crăciun), își schimbă starea de încremenire de zi cu zi, devin mai... umani.

foto web 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită