Ce mai spun... :)

       
imagine web
         Zile pline, le iubesc, rămân în ele înainte de somn și cu ochii minții rememorez adăugând câteodată ce aș mai fi putut să fac sau ce am făcut greșit. Și seara, când luminile se aprind, am poftă de curse cu mașina, cu stop pentru cafea, apoi iar la mâncat kilometri... în final, acasă, tv, puțin pe rețelele sociale, o lectură nu prea lungă fiindcă mi se închid ochii, o ultimă privire către stele, gura de aer proaspăt din noapte, rugăciunea și-apoi mă las în voia lui Dumnezeu pe valurile viselor...

         Azi am vopsit ouă cu A., și-a pus mănușă și m-a ajutat mititica, le-am colorat cu vopsea sidefată, e prima oară când folosesc, au ieșit chiar drăgălașe, acum stau cuminți în frigider, le așteaptă pe celelalte de la tata, în fiecare an primesc - de la socrul meu de vopsit, de la tata deja vopsite.

foto MLM

         Mi-am cumpărat astăzi, fiindcă tot am auzit vorbindu-se de așa ceva, două cărți - una de mandale magice și cealaltă de terapie antistres, cărți de colorat pentru relaxare și concentrare. O să pun creionul să lucreze pentru mintea mea, deja o face, prin scris, însă nimic nu e prea mult din punct de vedere al <dezvoltării personale>, după cum știu că știi. Unii gătesc, îngrijesc plante, ascultă muzică, cântă, desenează, se joacă, citesc, dansează... sunt mii de moduri de descătușare... deci, e firesc să am și eu porți de evadare și să caut să fie cât mai variate și inedite pe cât posibil. 

foto MLM

            Sper să ai o noapte reconfortantă, plină de gânduri bune, frumoase, fie că vin în clipe de reverie, fie că vin în cele de repaus. Dumnezeu să ne binecuvânteze pe toți! Noapte bună! 
         

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită