Tu faci lumea să-ți zâmbească!

           
foto internet
               Bună ție! Vreau să te salut, să îți doresc o săptămână frumoasă, amuzantă, relaxantă și ...  să-ți reamintesc că un zâmbet este răspunsul la alt zâmbet... Cum știu că fericirea se transmite, voi fi eu cea care râde prima! Voi fi bine-dispusă, voi începe eu dansul, voi clarifica neînțelegerile și voi căuta să elimin problemele. Voi fi purtător de vești bune, caldă, generoasă și îmi voi face din asta un mod de viață! Vreau să arăt cât pot fi de frumoasă și vreau să fac  lumea să zâmbească! Acestea vor fi unele dintre semnele mele de orientare de-a lungul unei zile și, cu toate că uneori se poate să mai sar peste ele, mă voi scutura, mă voi aduna și voi încerca să elimin ce mă deturnează. Știu că să fiu ceea ce simt în fiecare clipă e plăcut atunci când debordez de emoție intens pozitivă, energie, satisfacție și nu e foarte plăcut nici pentru mine, nici pentru alții, atunci când ceea ce simt e furie, revoltă, dispreț. Mi-aș dori să fiu mereu un om deschis, altruist, cu o inimă mare. 

                 Tot ce-am scris până acum sună a plan, iar eu nu obișnuiam să fac planuri!! E un început pentru tot însă. Multe dintre cele punctate le voi uita rapid când mă voi înfuria cumplit, din te-miri-ce. Dar unele nu. Și decât pe acestea aș vrea să le reții tu despre mine! Oricum, recitind, bag de seamă că nu am fost foarte inspirată astăzi... să-mi fi dezvoltat oare și o meteo-dependență? Zâmbești?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită