plouă!

         Când plouă, eu ador să stau la căldură ca pisica. Dar nu torc, eu tricotez ... :) ascultând muzică la radio ... Și-mi mai place mirosul din atmosfera plouată. Oamenii, puțini pe trotuare, sunt atât de serioși sub umbrele, că-mi par triști. Poate chiar sunt! Sau poate că, în zilele cu soare, este acesta care se reflectă în ochii lor și-i face strălucitori, iar eu cred că este lumina lor interioară ... iar când plouă ochii se arată întunecați precum sunt, de fapt ... poate ...  
           Mi-aș dori acum să pășesc pe iarba udă, desculță și să prind în palme picăturile, să-mi îmbrățișez fetița și să mă învârtesc cu ea pe muzica ce-o auzim doar noi ... 
foto internet


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită