O motivație?

Mă voi gândi și că niciun început nu e ușor. Mă voi gândi și la cei ce mă apreciază. Dar eu scriu pentru a mă relaxa, scriu ce-mi place și despre ce-mi place. Într-o lume suprasaturată de scris, de idei, de oameni interesanți sau nu, în căutare de nou, în căutare de prieteni sau de ceva variat, eu nu îmi caut motivații. Nu dragostea împărtășită sau nu, nici eșecurile sau succesele avute de-a lungul vieții, nici nu caut noi prietenii în mod special, nu!
foto MLM
- eu scriu de dragul de a scrie, iubesc să scriu, prin scris îmi clarific ideile, totul devine limpede (deși nu spun întotdeauna ceva inedit, inteligent, am gânduri normale, ca oricare). Așa că, mă voi gândi în mod special că fac ceva pentru mine, ceva care mă deschide mie însămi, mă ajută să mă văd, să mă pun în valoare atunci când este cazul, să-mi adaug ceva mie. Dacă felul meu de a vedea lucrurile îți este util sau pe plac și ție, înseamnă că nu te-ai rătăcit întâmplător pe aici, iar eu te aștept să revii ... Noapte bună mie, ție ...!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită