Mii de scuze!!

        Îți datorez mii de scuze că mi-ai suportat semianalfabetismul primelor postări, am obiceiul (în acest caz strict - prostul obicei!) de a nu reciti ce am scris. Arunc pe hârtie, închid caietul... asta-s eu! Iar tu probabil ți-ai închipuit că sunt vraiște. Aseară am vrut să pun și diacritice pentru a fi citite mai ușor și am avut un mic șoc. Pardon, pardon, iartă-mă că te-am supus la cazna parcurgerii unor astfel de texte, câteodată ilogice! Am corectat în mare parte (eu aș vrea să dau totul ca perfect, dar nu se știe ...). Mai atrage-mi și tu atenția printr-un mic comentariu, ia-mă de urechi! Sper că nu ți-ai zis că-s fără leac, propunându-ți să nu mai calci pe-aici! Oricum decizi, eu îți urez de la distanță să ai o duminică plăcută și amuzantă!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită