Îmi place, nu-mi place ...

           Mi se întâmplă sa nu gândesc clar la nervi și cred că asta li se întâmplă tuturor. Eu nu mă calmez cu dulciuri sau alcool, eu iau pixul și caietul de înjurături, căci am unul special pentru astfel de momente. Ce mă enervează pe mine mai mult decât lipsa banilor pe care uneori îi arunc cu nesăbuință pe chestii inutile sau fără o utilitate imediată? Mă enervează mincinoșii care au făcut din ascunderea adevărului un modus vivendi și mint precum respiră. Mă enervează oamenii care te flatează fără baze reale, pe scurt prefăcuții, jde mii de fețe, prietenii cărora doar tu le ești prieten (când tu ai nevoie ei nu-s, când ei au nevoie tu deschizi ușa, urechile... ). Mă enervează cei care te bârfesc fără să te cunoască, vezi Doamne, au auzit ei, știu ei, umblă vorba că etc. ... mă enervează cei ce zic de un om foarte inteligent că e nebun, a învățat mult, a luat o razna... Mă enervează cei cu câte o pildă în vogă pentru orice situație ...De asemenea, cei ce nu te ascultă când le vorbești, se agață de un cuvânt și întorc conversația spre ce au ei nevoie să spună, cumva similar, dar care ... nu seamănă! :) ... Ar fi mai multe de spus, rămân la atât, deocamdată ...
             Îmi plac astrele, poveștile frumoase, oamenii buni structural, copiii frumos educați, nu prea timizi însă sau de ce nu... , îmi plac îndrăgostiții, florile, scoicile și marea, plimbările lungi când nu mă strâng pantofii, zâmbetele sincere, răsăritul și apusul, hainele care vin bine, muzeele, orașele mari, mașinile performante, dar mai ales cele de epocă apusă, parfumurile, mâncarea gustoasă, cafeaua la ibric, muzica și lectura ca leac pentru orice ...

imagine web

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită