unele obsesii

             Obsesia asta cu kilogramele pe care au început să o aibă toți ( transformându-se în isterie ) vine în primul rând, cred eu, din dorința omului de a fi perfect. Fiecare are însă perfecțiunea proprie, adică ce văd eu că ar fi perfect altuia îi poate părea tocmai pe dos.
                 Personal, am această obsesie de când mă știu mai bine, adică de prin pubertate ... și nu că nu aș fi fost slabă, ci pentru că ma îngrășam prea ușor (ca un vânt nehotărât asupra direcției din care să bată și termină răvășindu-ți părul, ca apoi să-l readucă la forma inițială)  ... pricepi tu ... cum puneam ceva vizibil și hainele începeau să țipe, urma aerobicul, dansul etc. (de mică am fost amatoare de sport... tenis de câmp și de masă, handball, balet, volei) ... Deci, sunt destul de receptivă la astfel de deziderate umane precum a fi în formă, a arăta bine, înțeleg și că oamenii vor doar să îți arate că au informații în domeniu, că ei îți dau un sfat bun... însă faci omul să se simtă stânjenit cu remarcile tale despre greutatea lui! ... oare își pun întrebarea dacă și eu aș proceda ca ei (și de multe ori am motive mai întemeiate decât mulți)? ... cum s-ar simți?... eu zic ce zice proverbul <ce ție nu-ți place,altuia nu-i face!> ... aș putea întoarce insulta oricând!  ...  
             După ce am născut am slăbit mai greu - deși mâncam mai puțin se părea că și aerul mă umfla- ... ce mă enerva însă la culme era întrebarea - binevoitoare :) :) - mai vine un bebe? - vezi, Doamne, aveam <burtică>!! ... iar pe mine mama m-a învățat sa fiu politicoasă, deci n-aveam altă soluție decât un răspuns decent! Și crede-mă, n-am ars pe nimeni niciodată, grandecita fiind, cu minte în cap, cu vreo remarcă enervantă asupra felului, evindent prost, în care arăta. Nu mi-a permis decența.
              Pe lângă dorința de a fi perfect  mai apare în ecuație mimetismul, toana de a fi precum x, y, z, persoane pe care noi le apreciem și care dobândesc statut de idoli, de urmat întrutotul. Și cum toți sunt înalți și slabi, frumoși, geniali, bine îmbrăcați, cu toate capriciile la zi, atunci hai și noi ... pe cai și să-i dăm bice! 
               Atât despre cura perpetuă pe azi ... 

imagine web

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită