Cumpărătorul

           Câteodată cumpăr compulsiv, ce-mi cade în mână și ce-mi place pe moment. De cele mai multe ori însă, le analizez îndelung (pe net, prin cataloage), caut ce-mi doream mai demult, dacă-i prea scump strâng banii într-o agendă, apoi comand. Pentru mâncare, după ce scriu pe liste ce-mi trebuie, aleg supermarket-urile unde găsesc ce vreau la un preț rezonabil. Dar mă enervează de multe ori sa dau banii numai pe mâncare și atunci mai strecor în cos un șampon, o spuma de păr, o păturică la ofertă, un set de pixuri, săpunuri și diverse alte chestii care durează mai mult de o zi ( de o perisabilitate medie, adică) fiindcă știu că oricum când ajung la casă dau tot ce am luat cu mine în portofel. Dacă am bani pe card e și mai aiurea, sunt și mai tentată, cheltui cu o nesăbuință patetică ... Voucher-ele de pe net reprezintă o ispită, de asemenea. Lichidările de stoc, tot ce e redus, la sold sau la preț întreg îmi pot satisface capriciile ... Zicea o tipă pe la tv că dacă n-are bani nu iese din casă ... n-am ajuns chiar așa, totuși dacă n-am mult simt că pierd ziua cumva ... bine, exagerez! ... seara citesc, văd filme... dar de-a lungul zilei mă gândesc destul de mult la bani, prea mult parcă uneori ... de ce-aș fi ipocrită , de ce-aș vorbi de dragoste acum, în momentul acesta al zilei  ? Iubesc, da ... dar îmi plac mult și banii ... sunt nervoasă, nu-mi găsesc locul dacă nu-i am (și acum n-am cât ar fi necesar să mă binedispună) ... mai ales că primăvara te atrage afară, la cheltuială, magazine, terase ... nu cred despre mine ca-s prozaică, dar gândul la bani mă face astfel ... una dintre mulți, amestecată în tot, una în plus în mulțime ... banală, dar sinceră! ... dealtfel, nu e chiar rău!
         Nu cred că vor citi mulți ce-am scris, de-aia am și fost atât de francă, am spus-o pe șleau ... da, money makes the world go round ... dragostea o face să facă giumbușlucuri, să fie ghidușă, o face veselă, deplină, dar, de multe ori, motorul fericirii sunt banii ...dacă ești sănătos și ai bani îi iubești pe toți! 
IMAGINE WEB

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Nucet - ulițele vacanțelor