ceva ... despre mine

          Nu sunt predispusă la folosirea cuvintelor mari, a declarațiilor siropoase, a alintărilor puerile ... am fost cândva, dar mi-a trecut! ... acum sunt mai degrabă la polul opus, excepție făcând cuvintele destinate copiilor ( fata mea, în particular și în special ) ...
                   Sunt extrovertită până la un punct, ce e dincolo rămâne în mine, păstrat strict  ... sunt extrem de politicoasă cu oamenii, iar asta e o însușire mai degrabă negativă în zilele noastre pentru că din prea mult bun simț nu potrivești replica pe măsura fiecăruia.
               Sunt sinceră cu mine însămi, observ bine ce defecte am, știu ce calități să evidențiez, știu clar ce-mi place, știu să transform rutina în timpi utili și-n momente frumoase, știu când să evit emisiunile tv prea realiste și simt când am nevoie de doza de luciditate... 
Foto MLM
              Sunt și visătoare și rațională, știu să-mi asum vina, nu mă lamentez, nu dau vina pe alții pentru eșecurile mele, ador Divinitatea și știu că există, Îi mulțumesc că există ca unică speranță în această vanitas vanitatum în care omnia vanitas ...(eh, nu chiar tot, aș zice eu :)  )
              Știu să râd și vreau să râd mai des, trecând cu umor și eleganță prin ani ...

imagine web
                
                 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Răsfăț culinar la „Hanul din meri” ❤

Domnișoara Bubble și povestea ei total neobișnuită